Blogia
krapuz

recent.for.Ipad.Landlord.Tycoon.hack.exe.on-line.unlimited.money.zip

Landlord Tycoon hack generator authors Reality Games (London) Limited

 

 

język angielski

podobało mi się 11396 głosów

Rozmiar 125,5 MB

opublikowana data 2015-01-13

recenzja Wspaniała i zabawna. Dokonałem nawet zakupów w aplikacji, co wiele mówi! Opiera się on na świetnym pomyśle wykorzystania gps telefonu i wszystkich informacji online na temat prawdziwych firm. Ma podobną atrakcyjność, jak pokemon, jak sądzę, ale nie tak otwarcie kreskówkowy. Uwielbiam grać w tę grę za każdym razem, gdy wybieram się gdzieś nowy lub znajomy, aby sprawdzić, czy mogę zdobyć fajną nieruchomość. I oczywiście satysfakcjonujące obserwowanie, jak sprawia, że ​​masz jakieś fałszywe pieniądze - naprawdę przemawia do ducha przedsiębiorczości - chciałbym po prostu wiedzieć, jak zdobyć z niego prawdziwe pieniądze! Dla deweloperów - gra jest w porządku, ale zawsze staraj się ją ulepszać - na przykład nie muszę widzieć najbliższych miast, które są najbliżej mnie - wszystkie są w 100% własnością, a to nie wygląda na to, że kiedykolwiek się tutaj zmieni. Osobiście wolałbym widzieć szerszy promień. Jedynym powodem, dla którego podaję 4 zamiast 5 jest to, że rutynowo otrzymuję ten sam komunikat „nie wiem, co jest nie tak” o możliwym problemie z serwerem - aplikacja działała jak urok przez pierwsze kilka miesięcy, kiedy z niej korzystałem, ale teraz ja mam szczęście, jeśli mogę nawet zagrać - mój postęp po prostu nie załaduje 90% czasu, w którym próbuję użyć aplikacji - jestem pewien, że nie jest to mój sprzęt - ponieważ każda inna aplikacja w moim telefonie działa dobrze, i zdecydowanie nie moja łączność z Internetem. Mimo to uwielbiam go używać, kiedy to działa - więc ... napraw to jedno, a to jest 5 gwiazdek ode mnie przez cały dzień !!!

4,5 / 5 gwiazdek

podtytuł Real Estate Business Simulator

 

 

Pitsuchidemo.localinfo.jp/posts/6419581 GRA, Przewodnik po nieruchomościach Tycoon dla właścicieli nieruchomości, problemy, błędy. Landlord Real Estate Tycoon zamienia cały świat w kapitalistyczną grę na rynku nieruchomości, pozwalającą na kupowanie i sprzedawanie prawdziwych miejsc na wirtualne pieniądze. Właściciel - Kupuj i kupuj wszystko wokół mnie! Jest to jedna z najlepszych gier, które mają stać się potentatem biznesowym miliarderów, o którym zawsze marzyłeś. Darmowy. Android. Ta gra na pieniądze sprawia, że ​​jesteś mistrzem nieruchomości! Zainwestuj w prawdziwe nieruchomości, aby zbudować swoje imperium! W grze Landlord, pierwszej opartej na rzeczywistych grach biznesowych, możesz cieszyć się symulatorem biznesu, grą handlową i odrobiną rozszerzonej rzeczywistości w jednym.

 

0 comentarios